Kelime Koşusu

Perşembe, Haziran 2

bu da geçti ya artık gam yemem

Sabah dilimde şu şarkıyla uyandım:

"öyle sarhoş olsam ki
bir daha ayılmasam
her şey bir rüya olsa
unutarak uyansam"

Denemede olduğum sırada bile devam ettim söylemeye. Sadece bu dört dize, tüm gün.
Aralarda da "Bu ben değilim!" diye haykırdım kendime. "Kendi öfkesinde boğulan, kendi ellerini bağlayan. Yaratmaktan, yaşamaktan, olmaktan kaçan." Dört aydır bugün de anlıktır, geçer diye bekledim. Geçmedi. Bu seferki ağırdı, çöreklendi gitmedi.

Meğer yazmakmış ilacı, durmadan, sayfalarca. Meğer anlatmaktaymış çare, utanmadan, sıkılmadan. Birden aydınlandı her şey. Tünelin sonundaki ışık göründü. Derin bir nefes ve ışıldayan gülümse. Birden dik durmaya başladım, birden "iyi ki" ler sıralandı arka arkaya. Büyülüydü. Biz gibi, hayat gibi..

Ve üstüne sen geldin, kırmızı karanfilim. Tatlımı da yediğime göre artık kalkabilirim.. :)

1 Comments:

  • madem öyle, afiyet olsun :)
    bi süre uğrayamayacağım..aptal okulumun aptal insanları ve sınavlarıyla uğraşıyorum...hasta olduğuma inanmayıp bana sınav için zihin açıcı verip gönderen okul revirinin doktorunu ciddi bir gıda zehirlenmesi geçirdiğimi öğrendikten ve ardarda olan 2 finalime tek kelime çalışamadan girdikten sonra dava etme hakkım var mıdır? peki ya ancak ölüyor olmamız ve bu durumda hoca tarafından görülmemiz durumunda sınava girmezsek mazeret sınavı yapacak hocalara mı çatsam? ya da en iyisi ben iyileşmeye bakıp önümdeki finallere hazırlanayım da şu okulu uzatmayayım.
    iyi bak kendine
    allah zihin açıklığı, ya da doktorun deyimiyle arcalion versin
    kırmızı karanfilin öper gözlerinden
    not: kirazdan zehirlendik haberin ola, bi süre uzak dur meyveden istanbul sınırlarında...

    By Anonymous Adsız, at 5:08 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home