Kelime Koşusu

Cumartesi, Şubat 5

tatil havaları - son

bakma son yazılarımdaki karanlığa ve bakma uzun zamandır buralara uğramamış olmama. inan tüm vaktimi çalacak kadar iş dolu ve tüm enerjimi tüketecek kadar cengaver değildi hayat. hatta 2004 ün bitiminden beri en güzel zamanlarımı yaşıyorum. sabahları yataktan ayrılamayışlar, her yanda felaket tellallarıyla karşılaşmalar, geçmişten gelen hayaletlerle güreş tutmalar, anı lanetlemeler geride kaldı.
kızıl kıvırcık la çok zıpır bir deneyim yaşadık da ben buralarda değilken. hayatımın en çaresiz aylarından birinin sonuna denk gelmesi raslantı olmasa gerek. yenilenme, arınma, güçlenme, sevgiyle dolma, farkındalığı arttırma.. saymakla bitmez faydaları. her ne kadar tonla yıldırıcı olayı aynı güne sığdırmak durumunda kaldıysam da yeniden doğmuş gibi oldum 29.01.2005 te ben. özlediğim, aradığım, varlığına inancımı yitirdiğim ne varsa orada buldum ve anın yansımaları küçüldü, un ufak oldu parlayan o koca ışıkta.
artık bilinçli bir şekilde sürüyor mücadele. kaygıları, korkuları, öfkeleri temizleyip saf sevgide var olma çabasıyla geçiyor günler. her şeyin bir anda toz pembe olması hali değil tabii ki bu. daha çok bir içindeki gücü yeniden keşfetme ve tünelin ucundaki ışığı, hatta şaşmaz kutup yıldızını görme durumu.
somut zorlukları atlayıp duruyorum arada. önümde koca bir tepe daha var ufak ufak tırmanmaya başladığım. ilkini iyi atlattım sanırım. en azından iyi aşamalar katettim durduğum yere göre. şimdi önümdeki tepeye odaklanma ve çevredeki her çatlak sese kulak tıkama zamanı. henüz tam bilince varamadıysam da planlamalarımı yaptım en azından. pratiğe geçirmeme de az kaldı.

bembeyaz oldu yine dışarısı. dün iyilik meleklerimiz sayesinde zorluklar aştık. dağbaşı halinin getirdiği sabırtaşı halimiz bilendi sayısızca. zamansızlık, olanaksızlık türü bir sürü engele karşı koyduk. bedenlerimiz, ruhlarımız gerilirken mantığımızla en doğru çıkış yolunu aradık. trajikomik hallerde devam ettik yola. ilginç bir deneyimdi. bu açıdan eleştiremiyorum bu dağlar kızı halimi. öğrettiği öyle çok öfke kontrolü var ki.

aklım başka yerde büyük ihtimalle çoktan fark ettiğin gibi. geri dönmeliyim planlamalara, sıralamalara. yaptıklarımın üstünü çizme zamanı şimdi. belki yakında yine görüşürüz..

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home