Kelime Koşusu

Cumartesi, Şubat 26

gelecek zaman düşleri

yarın son gün. pek hızlı koştuğum söylenemez zamana yetişmek için. yaşamayı, kendimi, öğrenmeyi, araştırmayı, izlemeyi, sormayı özledim biliyor musun? kafamın içinde dört dönen kaygılardan kurtulmayı özledim. bu boşluktan kurtulmayı ve zihnimi boşaltmayı!
birilerine yazmayı da özledim. birilerini okumayı ya da. tanıdık birilerini tabii -görünmez hedef kitlem sen kıskanma sakın :) -
temiz havayı ve kendimi unutarak yürümeyi özledim. sporun her türlüsünü, sinema salonlarını, tiyatro oyunlarını ve en çok kitap okumayı özledim. yaptıklarımı kendim seçmeyi özledim. var olmayan yçnetmeliklere göre değil, iç sesime göre hareket etmeyi, evet, özgürlüğü özledim.
orada bir yerlerdesiniz eminim. isteseniz de, istemeseniz de beni bekleyeceksiniz biliyorsunuz değil mi? hayaller de gerçek olacak bugün, her ne kadar kurmaya güç bulamasam da artık ya da içlerine dalıp gerçekleştirmeyi unutsam da.
duyacaksınız beni bir gün hepiniz, yaratacağız soluksuzca, saate bakmadan, dakikaları saymadan. sonrasızca olacağız bir gün, o gün hepimiz orada birlikte olacağız.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home