Kelime Koşusu

Çarşamba, Aralık 8

obenler

şaşırıyorum kendime, nasıl bu kadar gardım düştü diye. o kadar meşgülüm ki oben yap-bozunu birleştirmekle, olay akışını kaçırıyorum bazen. değer mi diyorum sonra, elimde bu kadar az şey varken. ama fedakarlık da değil ki tam yaptığım, biraz fazla pasif bir beklemedeyim işte. yine de bir bakışa aldanılır mı bu kadar? zıp zıp zıplanır mı, ayakta duracak güç yokken? ödül müsün, ceza mısın be sen?

yok, yok, kızmıyorum obenlere. kızamıyorum. kızamam. kızmam. küçük kıvılcımlar gerek insana sabahları uyanmak için, küçük paketler gerek insana, açarken heyecandan ölmek için. adrenalin işte fena mı? bazen aptallaştırıyor gerçi ama olsun :P

çemberimde gül oya demek istiyorum yine burada :P kızıl kıvırcık bilir niye burada :)

ah zaman ne vurdumduymazsın bu ara. kaçırılan fırsatlar hatırlatıp durmasana! elini çabuk tutların niye eskimiyor senin? başımda gardiyan mısın, nesin? biraz nefes aldır yahu! zaten mantığım saf dışı kalmış, ayağımı bastığım yeri göremez haldeyim, bir de sen geliyorsun üstüme, yoruyorsun. sen hızlısın, ben soluk soluğa. olmaz ki böyle!

-bir rötarlı koşturacağım bu yazıyı, net bağlantımın son günü utansın :) -


2 Comments:

  • yalnız bıraktım bu ara dimi, farkındayım, ama biliosun neler olduunu, neler yazdığımı aslında ve neler yazdığını... uzun uzun konuşmadık, yazılardaki satır aralarını okuduk belki paragraflarca, belki o yüzden gerek görmedik bi kere daha yorumlamaya.. boş wer diyorum, ağır bi vakaydı sadece, derin bi iz bırakan...
    şimdi gelecek canlanıyor, yapabileceklerim masamın üzerine düşüveriyor ben beş şıkkala sınırlarımı çizerken, bi anda bakıyorum ki bütün sınırlar kaybolmuş özene bezene çizdiğim.. aslında tanıdık gelen ama daha ayak basmadığım biyer görünüyor az(!) ilerde.. biliyorum daha erken gitmek için ama görmek yetiyor işte, duymak hayal etmek yetiyor o ülkeyi.. zaman mı diyorum bir de oda ne!? :)) ha unutmadan çemberimde gül oya, sahi kaçıncı bölümdeydi :P

    By Anonymous Adsız, at 11:03 ÖS  

  • yeni gördüm. böğürerek ağlamakla meşguldüm de, fark etmemişim. -içim tabii bu böğüren, ağlayan. şu hasta halimle öyle büyük taraklarda bezim yok çünkü bu ara. ağır hareketler ve inlemeyle kısıtlı fiziksel dünyayla bağlantım, arada süzülen birkaç damla yaş var sadece kuralı bozan.
    sen ayaktasın işte ben sürünürken şimdi. uyumanın lüks, nefes almanın yasak olduğu bir kafeste çırpınıyorum ben şimdi. yollarım kayıp, zihnim karanlık.
    olasılıklar, planlar, hedefler hepsi sakat şimdi. hiçbirini olduramıyorum çünkü. hiçbiri fizik kanunlarına uygun seyretmiyor çünkü. imkansızlıklar, gözden kaçırmalar, üstünkörü geçmeler.. yetiştirmeye çalıştıkça yüzüme gözüme bulaşıyorlar. zaman kayıp. bir bakıyorum gece, bir bakıyorum gündüz. ama ben aynı yerdeyim, duruyorum.
    adımlarım çalındı benim, sadece durmak bana kalan..

    By Blogger merhababenszn, at 10:14 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home