Kelime Koşusu

Pazar, Aralık 19

köşebaşı kutsalları

çok parlak bir ruhla karşılaştım geçenlerde. ışıl ışıldı, gözlerinde kocaman sevgiler vardı. kısıtlı bir alanda, elverişsiz koşullarda gerçekleşti bu buluşma. ve tek taraflıydı. paylaştıklarını dinleyebildim sadece. anlatacak ne yer, ne zaman vardı. akıp gitti ellerimin ucundan. elimde bir adla soyad kaldı. oysa tartışacak, irdelenecek, öğrenecek çok şey vardı.olması gerekeni takdir ettim tekrar. iyi ki, dedim, iyi ki! tesadüften, şanstan fazlasıydı çünkü. çok bendendi ve çok kendindendi.
parlak bir ruhla daha karşılaştım dün gece. kendini ifadesina şahit oldum. dünya durdu, ben durdum, sadece o oldu. tüylerim diken diken, ağzım bir karış açık, izledim, baktım, görmeye çalıştım.

hayat hızlı aksa da, yoğunluğundan bir şey kaybetmiyor hala. köşebaşı kutsalları var hala. her yerde, her anda. -anlayana..-

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home