Kelime Koşusu

Çarşamba, Aralık 29

geçmişten gelen bir dostla karşılaştım bugün. güncelledik biraz birbirimizi. gerçi geç kaldı gideceği yere benim yüzümden ama..
uzun zamandır uğramadığım, önünden geçip de içine girme fırsatı bulamadığım ikinci kata gittik beraber. eski günleri yad ettik, şimdiki zamanları ölçtük, biçtik. hoş bir resim çıktı karşıma. sevindik, güldük, eğlendik. anatık ve dinledik. o kısacık zamana kocaman bir sevgi sığdırdık yine. bir sarılma, bir öpücük dolu dolu zaten bu sene.
tabu gördüm bir kutu, upuzun yaz akşamları geldi aklıma. gülme krizleri, sabahlamalar, ışıltılı gözler geldi. sonra bizimkileri hatırladım yine, bir toplanıp oynamalı dedik beraber. ne zamana kısmet göreceğiz bakalım.
bir de bugün hiç somurtuk yüz görmedim ben! güzel bir deneyimmiş, öğrenmiş oldum :) emeğimin karşılığını aldım birkaç defa. vermekle kalmamak, karşılığını da alabilmek güzel şey. -not listeme bir 95 eklemek de ilaç gibi geldi arada. maddiyat da önemli canım :P-

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home