Kelime Koşusu

Cumartesi, Aralık 25

başla düdüğünü çalsa artık birileri. hazırda beklemeyi bıraksak. "bir olsa, bir çıksa, bir yapsa.." ları bıraksak artık. bağımlılıklar, ona/buna göre'ler dursa. istekler olsa, hayaller olsa, gözyaşları kurusa. öyle boş boş bakmasa insanlar. dalıp gitmeler olmasa. dudaklarda gülmeler açsa, gözlerin buğusu kalksa. içten sarılsa insanlar, hiç bırakmayacak gibi, hiç tutmamış gibi. uzanınca dokunsa eller, havada asılı kalmak olmasa.
birkaç dürtükleyen buldum kendime. daha düzenli bir hayata koşuyorum. hala ha deyince girişemiyorum işlere. önce uzunca bir süre flört ediyorum. tanışıyorum, tanıştırıyorum. ama bu sırada birçok şeyi de kaçırıyorum. karın ağrılı, sancılı kısımlarda ileri sarsak bandı keşke.
çok keşke lerim birikti. hem de yeni yıla girerken :( hoşnut değilim bu halden. sanki yine temmuz başında olduğu gibi kendi elimden kayıp gidiyorum. oluyorum ama kime, neye bilmiyorum. uzunca bir süre rahatsızlık da duymuyorum. ancak iş işten geçince içimde bir şeylerin, sezen in kelime anlamının boşaldığını hissediyorum. bana özgülerim otobüsün camından el sallıyor sanki.
-hayır efendim kestirmedim saçımı, biraz kıvırcıklar o kadar, niye bu kadar güç oldu anlamanız, daha kolay bir yolu yok muydu otuz kere sormaktan?-
"çemberimde gül oya" aramış birileri, benim sitem çıkmış :)) sevinmez miyim ben şimdi :) kızıl kıvırcık a da yazdığım gibi, insan sevgisiyle, yaşam sevgisiyle, sezen sevgisiyle dolduruyor beni o dizi. tanıdığım herkese telefon açıp "seni seviyorum" demek getiriyor bazen içimden. ne mutlu onu içinden yaşayanlara, yaratanlara, paylaşanlara..
-bilgisayar giderek çıldırıyor, niye dişini sıkamıyor sanki biraz daha, en önemli anlarda keyifsizlik çıkarıyor, merakta bırakıyor beni! kızmak da çare değil, düzeltmeye çalışmak için dar vakitler, kıl bir durum, çok kıl! -belki de yukarıdaki benimle oyun oynuyordur, bağlılığa varan hallerimi kontrol altına almaya çalışıyordur?- -
-seven ve sevilenlerin, yaşayan ve yaşatanların şerefine kaldırıyorum kadehimi.. nice mutlu anlara!-

-yeni bir gidilesi/görülesi ekledim, sahibine sormadım gerçi, kızmaz umarım-

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home