Kelime Koşusu

Cumartesi, Kasım 20

kolay gelsin bana :)

son iki günün gerginliği son buldu bugün hele şükür! erimiş peynir gibi olamadım gerçi, daha var o zamana. ama bu kadar kaskatı hallere alışkın değildim. etraftakiler de ciddi yadırgamaya başlamıştı zaten, iyi oldu. oh! yazıya beklenen yorum geldi de :) geç oldu, ama güç olmadı neyse ki.

rüyalar delirdi yine! mantıklı bir olay örgüsü içinde toparlayamıyorum. kim, kime, neden, nasıl? benim çılgın montajlı, post-modern yaklaşımlı, zıpır rüyalarım için boş sorular bunlar. renkler, kokular, kişiler, kavramlar öyle birbirinin içine giriyor ki, şaşıp kalıyorum uyandığımda. insan yeni uyanmış haliyle az buçuk bir dinlenmişlik kazandığını hissetmeli değil mi? oysa ben rüya anlamlarına kafa yormaktan daha beter yoruluyorum o ilk 3-4 dakika boyunca. ah ne acı :P
yine şu benim ingiliz koca fantezim gündemdeydi dünkü rüyada.. öyle bilinçli bir istek değil ama bu. yanlış anlaşılmasın. ama nedense dış görünüşleri birbirlerine benzeyen bu tipler belli periyotlarla rüyama girip duruyorlar. her seferinde gelecekteki hayatıma yönelik benzer görüntülerde yer alıyorlar. bu kaçıncı unuttum valla. neyse canım, daha çook var o zamana kadar :) -bu arada biyolojik saatimden de korkmuyor değilim!-
-biri bana fal bakarken evlenmek için kariyerini/çalışmayı olduğu gibi bırakacaksın demişti değil mi, bak aklıma geldi yine! gr! bir de beni tanıyan adam iddia ediyor bunu, evet kızmak lazım!-
biraz fazla mı yumuşadım ne :P

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home