Kelime Koşusu

Perşembe, Ekim 21

cici o, çok cici :)

mutlu oldum benn bugünn :) yaşam sevinci böyle bir şey. hem sınavım iptal oldu, hem bıdır bir çift göz anılarıyla doldu -cici o, çok cici :) -, hem oradan buradan kedi göz ve kızıl kıvırcık çıktı, hem saçım yine mor oldu, hem de dershaneydi/etüddü sorumluluklarım haloldu. e üstüne eve arabayla bırakılınca eşek gibi uykusuzluğa, deli gibi yorgunluğa rağmen salak salak sırıtıyor işte insan. -o da sırıttı benimle :P --> ahanda 6-7 yaş velet zeka seviyesine indiğimin resmi! -
hepimiz gülelim bugün olur mu, deli gibi gülelim!

-takipçileri listeleyecek cihazı görüyorsun şu an sağ tarafta bir yerlerde, aslında mor olacaktı o beyaz kutu, ama nedense reddediyor seçimlerimi. çok bir hedef kitlem varmış gibi koyuverdim baş köşeye. sanırım nerede durduğumu bilmek istedim. kimim, neyim, niyeyim göreyim dedim.-

-laf etme yeri göreceksin bir de link lerde. önceki server ım türkçe karakter desteğini zört diye kaldırmadan önce doluydu orası az biraz, sonra sinirlendim, sildim o çözmesi çin işkencesi yorumları ve uğraşmadım bir daha. şimdi duracak öyle, olur da bir iki kelam etmek isteyen olursa, "kelime koşusu ne be, ne saçmalıyorsun orada?!" tepkileri, "ha gayret, çalışsan, çabalasan bir şeyler olacaksın!" destekleri vermek isteyenler açık kapısı. sağdan buyrun..-

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home