Kelime Koşusu

Pazartesi, Ekim 18

bir

o kıllı siyah cüceler dağıldı gitti. tünelin sonunda ışık parladı yine ve doğru koridora saptım o dolambaçlı labirentte. ama bir sorun var yine! benim kafam karışık! "ne yapsam, ne etsem, nasıldı, neydi, neden böyle, neden şimdi?" demekten yoruldum. etrafımdaki durumumu bilen sayılı adam da bıkacak her halde bu halimden yakında. gerçi mutlu mesut karşılıyorlar, sonuna kadar destekliyorlar şimdilik. ama bu kafamın karışıklığını gidermiyor! :( bıf lardayım, meraktan çatlıyorum, sorup danışmak istiyorum önüme çıkan herkese, özellikle de bir kişiye!..
-gözümde büyüttüğüm o kocaman engeller ufaldı gözümde, ama her zamanki gibi/sezen gibi boşlamaya sürüklenmekten korkuyorum. panik mi olmalıyım ya ben hep, bu mudur bünyenin tek katalizörü/yakıtı-
-yeni yüzler var dokunduğum, farklı yollardan iletiştiğim. sevindirici tabii. yeni olan her şey gibi.-
-bugün sevgidoluydu, bugün güneş doluydu, bugün ışık doluydu. ne mutlu :)-
-bana şans dile! bir de "kolay gelsin!" de :) -

2 Comments:

  • bol sans
    bol bol sans
    pek bi kolay gelsin hersey zaten sendeki bu enerjiyle oyle de olacaktir
    benim de gaza gelmisken devam etmek icin yardima ihtiyacim olacak
    bi okula yardim projemiz var yakinda kitap istiyecegim sizden ve cevrenizden ilkogretim kardeslerimiz icin
    bi de kafayi yemeden su dersleri ve odevleri yetistirme projem var ki o biraz zihni sinir procesi gibi..mumkunati yok, yardim edebilecek kisi de
    olmuyo hem sosyal yasayim hem kitap yiginlarini bitireyim diyince olmuyo
    hadi hepimize kolay gele
    karanfillerin en kirmizisindan sevgilerle...

    By Anonymous Adsız, at 4:51 ÖS  

  • çok sağ ol canım, çok çok. yardımlarım seninle, şu hafta bir bitsin de, ne istersen kasarım!

    By Blogger merhababenszn, at 1:46 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home