Kelime Koşusu

Cumartesi, Eylül 18

yine ve yeniden..

garip bir şeyler oluyor. evet garip. derinden ve güçlü. ya bir süredir vardı da ben yeni ayırdına varıyorum ya da daha hala tam ortaya çıkamadı, sadece ilk belirtilerini sezinleyebiliyorum. tanımlayamıyorum, olan ya da olmasını istediğim şey ne, bilmiyorum. bir şeyleri harekete geçirdim ve sanki her an tik-tak sesleri eşliğinde dişlilerin seslerini duyuyor, işleyişlerini an be an hissediyorum. ama öyle ufak ayrıntılardan ibaret ki bu küçük takırtılar, toplamı neyi getirir, sonucu neye benzer, bilemiyorum. aklımda "hep aynı" şarkı çalıyor o zaman garip ruh haline uyan:

"ben kimim, nerdeyim
çok tuhaf bir yerdeyim
içimde çok büyük bir şeyler var"

ama şarkının aksine doğum sancıları misali, acılı ama umutlu bir bekleyiş halindeyim. aslında keyifli bile diyebilirim..

burnuma aynı kokular geliyor son birkaç gündür. neye yormalı bilmiyorum, ama kilyosun saat 6-7 arası serin gündoğumu dalgalarını hissediyorum içimde. o tedirgin huzur doluyor içime. ve aldığım nefesi verirken eriyip gidiyor hayal. orada ne var?

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home