Kelime Koşusu

Perşembe, Eylül 16

iyimiş!

yapılacak işler sıralı yine. arka arkaya dizilip beni kovalıyorlar. bense yine burada, mor-turuncu sayfalarda nefesleniyorum. bir yandan da fiziksel direncimin düştüğünü gözlemliyorum. bağışıklık sistemim pek de güçlü değil gibi bu ara. bu farkındalık bana bir yarar sağlayacak mı merak ediyorum.yeni heyecanlar girdi hayatıma, o ışık kaynağına teşekkür etmeli buradan, bir mailiyle sanki büyülü değneğini dokundurdu hayatıma. o zamandan beri "ne yapsam, ne etsem" dediklerim çözülüyor sanki. ya da ben onun yardımlarına öyle çok güveniyorum ki farkından olmadan aslında kendim yoluna koyuyorum her şeyi. placebo etkisi yapan bir vitamin hapı almışımdır belki. her ne olduysa, iyi ki olmuş. ve iyi ki bu seneki 90 derecelik dönüşü de iyi tolere etmişim. kendimi aynaya baksam tanıyamayacak haldeyim yine. "kimdim, neydim" demeye kalksam içinden çıkılmayacak işin. hele o kapıyı aralamayı başarır da, o yeni dünyayı keşfe çıkabilirsem ve eski aralıklardan içeri iyiden iyiye süzülebilirsem; hem maddi, hem manevi anlamda güzel şeylere gebe demektir bu sene. yorucu ve enerjimi tümünü tüketiyor belki, ama şimdiye kadar değiyor gibi gözüktü, bakalım sonrasında ne olacak?mektubum gitti dün soununda. aylar sonra ama olsun. bir yük kalktı üstümden. o tatlı sarışın beni duysun yeter ki :)bir haber de yağmurlu adacık mahkumundan geldi sonra. duydum ki azad edilmiş. onu da görmek bir nasip olsun da..-bu arada erteleme çılgınlığını yine elden bırakmadığın gözümden kaçmadı, "adam ol" diyorum. -kendime- -

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home