Kelime Koşusu

Pazar, Eylül 5

şimdi aydınlandı gün. ya da ben yeni fark ettim mavi gökyüzünden taşan sıcak ışıkları. güzel bir duygu evet :)
işlerim bitti sonunda. dert etmeyebilirim artık, "bu bitsin, sonra.." cümleleri kurmayabilirim. sorumlulukları teke indirmek de güzel bir duygu evet :)
gerçi yine kafamda sekip duran küçük yaratıklar var hala. rüyalarda bulanık anlamlar peşinde koşturuyorlar beni, sonra da alakasız zamanlarda zihnimi ele geçiriyorlar. bana ne yaptırmak istediklerini anlayamadım henüz..
radyolu günler başladı yine. discmanimle başbaşaydım tüm yaz. kesintisiz müzik keyfi yaşanmıyordu pek. iskele sefaları dışında tabii. -neredeyse- 24 saat açık radyomla ve tadını unuttuğum o buğulu seslerle o kadar iş güç arasında bile güzel bir ziyafet çekebildim kendime. tabii konu müzik olunca doyumsuzluk hali zorunlu. playlist sabitleşmesin de, ben devamlı aç dolanmaya razıyım.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home