Kelime Koşusu

Pazartesi, Eylül 20

eşsesli iki çift göz

bedenim yorgun yine çalışmalardan, uğraşılardan. uykusuzluk ve halsizlik üzerimde. ama dayanıyorum, kafama koyduğumu yapıyorum. sınavlar, ödevler, testler listeleler halinde diziliyor zihnimde.. ama koymaz hiçbiri. çünkü artık sanal alemden/buradan gerçeğe taşınmış mor-turuncu sayfalarım var, kara kaplı defterim var ve orayı da benimle paylaşan biri var. en alakasız anlarda bir gülüşüyle içimi ısıtan biri var. fiziksel görüşmeler azaldı, kalitesizleşti ama kelimeleri, duyguları, fikirleri hep benimle :)
farklı yüzler var sonra, kimileri heyecan, kimileri şaşkınlık uyandıran. sevgi taşmıyor içlerinden henüz, daha yabancılar bana. ama gelecek neler getirecek kim bilebilir?
hele o iki çift eşsesli güzel göz var. 3 harflik her çifti ve öylesine benzerler ki. bir derken, iki oldular. ama "oldular" mı bilemiyorum henüz. ne kadar olacaklar hesaplıyamıyorum. belki vaktim, belki ihtiyacım yok bilemiyorum. ama hayallerde, bazen de loş hayat koridorlarında rastlıyorum. anlık ifadeleri kazınıyor beynime, arada bir çıkarıp bakıyorum, seviniyorum, tam neye olduğunu bilmeden. iyiler evet, güzeller evet ama doğrular mı, olasılar mı bilmiyorum. bilmeye ihtiyacım olduğunu da sanmıyorum. bakınca anlarlar mı bilmiyorum ve sorup öğrenmemek de işime geliyor, çünkü ben bu bilinmezlik çarpıntılarını çoktan unutmuşum..

1 Comments:

  • pleiades yazalım biz kısaca, lafım şu, kara kaplı defter demeyelim ona üzülürüm, bi kere onun turncu ve mor yıldızları var senin gibi... bi de bişi daha; ağladım desem :)(tabi paragraf yüzünden, sonrası beni doğrudan etkileyen bi bölüm diil haliyle ;) )

    By Anonymous Adsız, at 10:48 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home