Kelime Koşusu

Perşembe, Eylül 23

burdayım hala

ama hastayım bayağı. okuldan/hayattan/sorumluluklardan izinliydim yine. geçen senenin o karanlık günleri gibiydi. stresler, kahretsinler, kaçışlar hatırlandı. ama iyiyim şimdi, yeni rotayı belirleyip günü güzel sonlandıracağım. biraz birikmiş iş bitirdim, vücudumu dinlendirdim, ama 20 dakikalık bir zorunluluktan kaçtım arada ve zaten fazlasıyla geç kalmış bir konuşmayı erteledim. olsun, eksikleri tamamlarım. düzenimi kurarım yine. kafamdaki listeler oturur, hayat düzenli ritmine kavuşur yine. discmanimle yolbirliği yapamadık ya bugün, şimdi fark ettim müziğin nasıl da burnumda tüttüğünü.

bir de birkaç yeni blog keşfettim geçenlerde. burnumun dibindelermiş ama vakit bulup da bakmamışım. belki burada teşhir ederim onları, belki birkaç sizce yazarım önce. bakalım..

eşsesli iki çift gözden biri rüyamdaydı dün. hatta duramayıp meditasyon yaptım üstüne. bu sanal hali bile heyecan eksiğini gidermişken, elle tutulur hale gelirse ne olurum ben, diyorum. güzel hisler var içimde ve doğruluğunu kanıtlayan sesler duyuyorum. ama olası mı hala bilemiyorum. dün konuştum onunla ama, anlattım kendimi. yüksek benliğine hitap ettim belki, ama soluğunu hissettim yüzümde. duydu beni, evet. kim bilir yakında bulur da belki..

şans dile bana küçük yıldız. en iyiye, en doğruya giden yola bir paralel daha çiz onun için. emin ol pişman olmayacaksın :)

-son 4 gündür yanımdaydınız hepiniz. elimden tuttunuz, benimle konuştunuz, korkularımı dinlediniz, bildiklerinizi anlattınız. zenginleşmiş hissediyorum şimdi ve "iyi ki.." lerle dolu kafam. şu hasta halimle güldürdünüz ya yüzümü sağ olun tüm isimsiz kahramanlarım.-

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home