Kelime Koşusu

Perşembe, Haziran 24

bitti!

bir sene daha bitti ve gitti. o uzak, sakin, doğal dünyaya elimde mutluluk balonlarım ve birkaç ağır çuvalla gidiyorum. balonları bileğime bağlamayı ve çuvalları mora boyamayı planlıyorum kısmetse. birkaç yeni balon şişirip kış için erzak da toplayacağım. kalbimde pırpır eden bir kuşla gidiyorum bu sefer. asık suratlı, çatık kaşlı, diplerde nefes alma çabasındaki sezen uçup gideli çok oldu neyse ki. en son karşılaştığımız yere tekrar dönerken ondan km lerce uzakta olduğumu bilmek rahatlığındayım şimdi. kirlettiği, kırdığı, yıprattığı koltuk çoktan tamir edilmişl, cilası/boyası yepyeni, alabildiğine bir mor-turuncu hakim :) sağolsun katkıda bulunan herkes, sağolsun iyi-kötü itekleyen herkes.

[-][-][-][-][-]

bir süredir boşi kalmıştı buralar. rockistanbulda özüme dönmekteydim de, geçen 3-4 gündür teknolojiden olabildiğince uzak kaldım. koltuklar yerine yere oturmayı tercih ettiğimi gördüm döndüğümde :) güzeldi, güzel kılındı, güzel hatırlanacak. süprizleriyle, hareketiyle, kırgınlıklarıyla, yenilikleriyle, zorluklarıyla, zevkleriyle ve en önemlisi renkliliğiyle çıkarıp çıkarıp tekrar bakılacak.

[-][-][-][-][-]

bir sürü güzel haber aldım bugün. hepsi birbirinden değerli. sağolsunlar sesleri hiç kesilmedi. üstüne istanbul trafiği, yağmuru, çamuru eklendi, sabrım taşmaya yaklaştı ama olsun sapasağlam atlattık. sonra sınıf-d hikayeleri gördüm bir kuble -cem e selam :)- 7 senedir beraber olduğum, göt göte oturduğum, içini dışını öğrendiğim, her hallerini keşfettiğim o sımsıkı topluluğu dışarıdan nefes alırken tarttım bir kez daha. hepsini kendileri gibi oldukları için takdir ettim yine ve bugünlere gelişimize şaştım, zamanın akışkanlığı büyüledi.

[-][-][-][-][-]

derin nefesler yılının ikinci bölümü başlıyor işte şimdi. bir kez daha kafamda planlarlayım, bir kez daha kendime görevler biçiyorum. ve bu sefer biliyorum ki eksiden değil, oldukça pozitif bir noktadan başlıyorum.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home