Kelime Koşusu

Salı, Mayıs 11

Zipir

mutluluk ellerimden akıyor sanki, şakacı bir çocuk halinde bedenlenmiş gibi. koşturuyor içimde, kutlama başlasın diyor, ödüller yağıyor, toplamak gerek diyor. neden, niçin anlatmıyor ama, mutluluk haline çekilmiş bir fiil sadece, öylece var, öylece akıyor. umarım kişisel bir hal değildir bu, kocaman bir parti zamanı geliyordur. hep beraber içine atlayıp kocaman eğleneceğimiz günler olur da bunlar, paslarımız silinir az biraz.

'-'-'-'

http://diedralieta.bravelog.com daydım eskiden. server ım türkçe karakterlerimi desteklerken. söyleyeyim dedim, beni öksüz sanmasınlar. ama şimdi ki göçmüş haline bakarak da yargılamasınlar. vardım ben orada bir zamanlar, deli deli koştum, deli deli soluklandım, deli deli sorguladım, bilsinler daha dün çıkmadım, vardım.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home