Kelime Koşusu

Cuma, Mayıs 14

Kaygisizlik

dünkü yoğun stresin ardından -oh be geçti!- kaygısızlık zengini, hem yağmurlu hem güneşli, hem huzurlu hem deli, cici bir gün bu evet. 2.5 saatlik uykuyla 2 sınav, saatlerce çene, orada burada mütemadiyen zıplama içermiş, kendini az biraz aşmış bir gün -daha da aşacaktı zor durdurdum :P- . iyi geldi evet, her bir tarafım ağrısa da şimdi. olsun hareket gerekliydi, sorumlulukların hafiflemesi gerekliydi.

'-'-'-'

pazar, pzt ve salı günlerinin getireceği ruhsal arayış destekçilerini düşündükçe zıpır oluyorum :) . bekledim, çok bekledim. sonunda yüzüp yüzüp kuyruğuna geldim ve 36 saat içinde başlayacak tatlı bir koşuşturmanın öncesindeyim. içimden çığlıklarla ne mutlu diyorum :)

'-'-'-'

çok gözledim yine bugün. hayat dersleri no 1345. zoraki hayatlar, kendini kandırmalar, her şeye rağmen gülümsemeler gördüm. karamsarlıklar, değerini azımsamalar, umudunu yitirmeler, keşkelerden bile ümidi kesmeler gördüm. ne var ne yok deyince, hep aynı, hep aynı diyenler gördüm. yağmuru, güneşi, denizi, yeşili sevemeyenler gördüm. düşündüm, düşündüm ve düşündüm. ve her zamanki gibi, sezen gibi sonuca varmaktan son anda vazgeçtim. net yargılar alemini terketmeme verin.

'-'-'-'

biri bugün çok yoruldu, ona moral alkışı rica ediyorum. :) sulak ortam koşucusu, kimse tutamaz onuu.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home