Kelime Koşusu

Pazar, Mayıs 23

Gecen Yazdan Nameler2

"Gözün kararır da
Sorarsan bir gün
Cevapsızlıktan bunalıp
Kaçarsan sondan
Varoluşun ağırlığı
Çöküp ezilmeden
Altında kalıp
Ruhunu terk etmeden
Bil ki yanında olmicam*
Bil ki elinden tutmicam*"
*Evet abi, budur. Hakikaten konuşma dilini Ayşe Hatun misali şiir hatta nota diline sokmuşumdur. Aleyhime delil olarak kullanabilirsiniz!


"Anılar güzeldi bir zamanlar
Eskidendi çabuk kapanan
İz bırakmayan yaralar
Özlemler geçiciydi
Renkler kalıcıydı
Umut güzel kuş
Yaşam derin bir nefesti
Kafiyeler de daha iyiydi!"


"Bekle orada rüyanı
Aradığını bende bulamazsın
Beklentini çöpe at
Hayallerdeki yaşam
Nefes alamaz ki"


Düzenin yanıltıcılığında ararsan benliğini
Kendini aynalardaki yansımalardan tanı
Belki varlığın oluşunun önüne geçer
Belki o zaman bulunur görünmeyen
Belki o zaman, o belki, zaman o.


Resimler gözümün önünde
Uçuşurken imajlar zihnimde
Biliyorum acıi katı
Biliyorum sabır, sıkıntı
Biliyorum nefret var içinde
Biliyorum kayıp ritm duygum
Biliyorum uzar gider böyle


Bomboş beyaz sayfa
Kalemim de yanımda
Tonda cızırtılı bir parça
İmalı sözler arasında

Hayalle anının buluştuğu yerde dur
Otobüs mü bu saatinde gelsin

--------------------------------------------------------
Sizce 1 (23 May 2004 08:44 PM)

bakiyorum da birileri manzuma önce geçmis... :) ööle olsun bakalim, biz arkadan takip ederiz.
saka bi yana bu kadar ii olduklarini bilmiodum, yani sadece bi tanesini daha önce okudugumu göz önüne alirsak.

siir-hayatlarla yasayan ve onlari bulmaya çalisan bi gölge olarak yine paralel yolda seni görüyorum, tanrim bu nasil bi tesadüf?! ;) bu sefer da yan yanayiz, bakalim daha ne caddelerden paralel sokaklara sapacagiz...

PS bu arada kitap hakkinda çok mannak hbrlerim war, yrn uzun uzun konusuruz

pleiades

Sizce 2 (23 May 2004 10:03 PM)

tam da bsylere benzeyeceklerken kelimelerim tükenmisti benim. duygularim düsüncelerim eskidi gibi gelmisti ve birakivermistim kagidi kalemi elimden. ruhumu da sanirim.
gölge-szn zamanlarinin sonuna denk geliyor bu yeniden dogus halleri, aktive olus. o yüzden senin kadar üretkenlik sacamadim henüz. arkadan da gelsen sanal alemde, önümdesin hala fersahlar halinde. :)
-oleee begendii :)-

szn

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home