Kelime Koşusu

Çarşamba, Mayıs 19

Eskiler..

eski günlüklere rastladım bugün. hasret giderdik, evet. çoktan unuttuğum ya da aklıma farklı kaydettiğim tonla anı tazeledim. içimde akışkan bir sıvı harekete geçti sanki. şu deterjan reklamlarının "ipeksi dokunuş" kavramı misali. değdi geçti birşeyler. saflığımı, küçük dalgalarda dünyamın nasıl tepeme yıkıldığını, sevincimi, hüznümü, o zamanlar aklımın ucundan geçemeyecek yerlere geldiğimi, değiştiğimi, büyüdüğümü, çevremdekilere ve kendime bakışımın ne kadar farklılaştığını gördüm, öğrendim. ve iyi ki buradayım dedim. arada bir keşke gerilere gitsem, başlangıçlara dönsem de, yepyeni seçimler yapsam derdim eskiden. yeniden anladım bu keşkeleri bırakmakla ne iyi ettiğimi. şu anki kimliğimle ters düşen akıl almaz işler çevirmişim gerçi. ama onlar olmasa burada olamazmışım, anladım. evet, evet, iyi ki varım ve burdayım :)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home