Kelime Koşusu

Salı, Mayıs 18

El Ele

destekler her yerde ve sevgiler, yeter ki görmek istesin insan. aynı şey için uğraşıyor her gün herkes, fark etmek zor değil sanıldığı kadar. paralel yol kavşaklarında nefesleniyoruz arada bir. sonra el sallayarak uğurluyoruz birbirimizi, bir dahaki, varlığından hiçbir zaman tam emin olamadığımız o bilinmez durağa kadar.

'-'-'-'

tesadüflerin olması gereken olduğunu anlayıncaya kadar sabret, o zaman açılıyor kapılar ardına kadar, ışık yansıyor her tarafta, yüzler parlıyor, kelimeler parlıyor, renkler parlıyor. ve istersen tutup kendilerine katıyorlar seni. gitmekte serbest olduğunu gör yeter.


---------------------------------------------------------------

Sizce 1 (19 May 2004 09:35 PM)

teknolojinin bütün engellerini astim ve yeniden seninleyim be... özledim, yazmayi, paylasmayi, kendimi anlatmayi, kendimi ve seni ve digerlerini kelimelerle anlamdirmayi. sen burada büyümeye dewam ederken, ben de bos durmadim, zaten bi sekilde dolup tasiyo artik hayatim, biliosun zamanla ilgili problemlerimi, ah ah...
aslinda çok sey yazmak lazim, konusmak lazim da yine her sey uçusuyo, hepsini havadan toplayip, yerlestirmek zaman alacak gibi, çok sey yapilmasi gereken...
enteresan rüyalar, garip insanlar, olaylar fln kafami karistirip beni kabuguma itse de sonunda basardim bu bi aylik dönemi atlatmayi... daha dogrusu ben bisi yapmadim yine birileri bisiler çekip aldilar beni.. yine kitaplarima, siirlerime döndüm, delicesine bakiyorum sayfalara, dokunuyorum, yazip çiziyorum öç alircasina... yeniden hatirladim sanki bisieri, tilsimlar yine bulmaya basladilar kalemimi!
dalgalar kapilip giderken, sörf tahtami buldum galiba yeniden, senin de payin war bunda her zaman oldugu gibi...
bu sefer affet, dönüsüm muhtesem olucak :)
pleiades

Sizce 2 (19 May 2004 09:53 PM)

eski ritmi yakalariz yine ben bilirim, kimseye de hesap vermene gerek yok su dünyada. onaylamayi/kabullenmeyi bilmiyorlarsa, onlara kalmis bunu yük halinde tasiyip tasimamak. ozgur iradeye saygiyi ögreniyoruz ne de olsa. halden anlamak boynumuzun borcu -hele bir gelecek haftaya kalsin site isin o zaman gör sen beni!-

szn

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home